Honda Élményvezetés

Majdnem kész vagy!

Köszönjük a vásárlást! Örülünk, hogy ilyen különleges élményben részesíthetünk.
A rendelés visszaigazoló e-mail már el is ment az előbb megadott e-mail címedre. Ebben találod majd a számládat (ha kártyával fizettél) vagy az utalási információkat (ha az imént az átutalást választottad).

FONTOS: Ha nem érkezne meg 10-15 percen belül, ellenőrizd a SPAM mappát és a promóciók fület, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot ezen az e-mail címen: info@hondaelmeny.hu vagy hívd kollégánkat a 06 20 246 9101 -as telefonszámon.

De addig is, amíg megjön az e-mail, figyelj ide még 1 picit:

Mi jön most?

  1. Nyisd meg a visszaigazoló emailt és olvasd el. 
    Gmail-t megnyithatod ide kattintva vagy nyisd meg az Outlook-ot/Hotmailt ide kattintva.
  2. Postán elküldjük az ajándékkártyát.
    1-3 munkanapon belül meg fogod kapni. Ha mégsem, akkor keress fel minket.
  3. Időpontot és helyszínt egyeztetünk.
    Az ajándékozott bármikor felhívhat minket a megadott telefonszámon és nyitvatartási időn belül.

Elakadtál? Kérdésed van?

Ha elakadsz vagy kérdésed van nyugodtan írj e-mailt az info@hondaelmeny.hu-ra vagy hívd Juditot/Fruzsit a 06 20 246 9101-as számon.

Ügyfélszolgálat: hétfő-péntek, 09:00-16:00